Kalite Politikamız
16 Nisan 2025

Kalite Politikamız; Aliağa C.İ.K. Kampüs Devlet Hastanesi olarak nitelikli sağlık personeli ile modern ve kaliteli sağlık hizmetini en üst seviyede sunma gayreti içindedir.

 

AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ

 

   Yasal şartlar çerçevesinde iyileşme ve gelişmeyi hedef alan Kalite Yönetim Sistemi Standartlarına uygun, sürekli sağlık hizmeti sunmak, hasta ve çalışan güvenlik ve memnuniyetini sağlamak, hizmet içi eğitimlerle destekli, ekip anlayışını geliştirmek, modern tıbbın gereklerini yerine getirerek sağlık hizmetini sunmaktır.

 

KALİTE HEDEFLERİMİZ


 
Ø  Hastalarımız İçin:

- Hizmet ettiğimiz hastanın en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak. 

- Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak. 

- Hastalarımız için en ekonomik en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak. 

- Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak. 

- Koşulsuz hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak. 

- Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek. 

- Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.


 Ø  Çalışanlarımız İçin: 

- Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak. 

- Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak. 

- Güçlü bir gelecek odağı yaratmak. 

- Hedeflerimizi çalışanlarımızın yüreklerine nakşetmek. 

- Onları onurlandırmak. 

- Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.  


Ø  Hastanemiz İçin:

- Öncelikle insan haklarına saygılı olmak. 

- Seçkin bir personel ve hekim grubu kurmak için çalışan gelişimini her zaman desteklemek. 

- Her zaman daha iyisi olacağına inanmak. 

- Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek. 

- Sürekli ve sağlıklı büyüme hedefinden taviz vermemek. 

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN ŞARTLARININ YERİNE GETİRİLMESİ VE SÜREKLİLİĞİN SAĞLANMASI

 

SKS(6) Versiyonu kapsamında yer alan kalite standartlarının takibinin ve sürekliliğinin yapılmasını sağlamak.

 

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN ETKİNLİĞİNİN SÜREKLİ İYİYLEŞTİRİLMESİ

 

Kalite yönetim sisteminde yer alan dökümanların takibinin  ve analizinin yapılması, ilgili dönemlerde  analizlerin üst yönetimle paylaşılıp uygunsuzluk tespit edildiğinde iyileştirilmesine yönelik girişimlerde bulunulmasını sağlamak